Google

2007. december 5., szerda

Jim Rohn idézetek

„Vezetőnek lenni azt jelenti, hogy legyél erős, de ne legyél durva. Legyél kedves, de ne legyél gyenge. Legyél bátor, de ne legyél zsarnok. Legyél megfontolt, de ne legyél lusta. Legyél alázatos, de ne legyél félénk. Legyél büszke, de ne legyél fennhéjázó. Legyen humorod, de ne légy bolond.”

„Régebben mindig azt mondtam: az a probléma, hogy minden olyan drága. Aztán a tanítóm kijavított: nem az a probléma, hogy minden olyan drága. Az a probléma, hogy te nem engedheted meg magadnak. Ekkor értettem meg végre, hogy nem „az” a probléma. „Én” vagyok a probléma.”

„Van olyan ember, aki azt mondja: ’Ha te is az én állásomban dolgoznál, tudnád, hogy megy ez: mire hazaérek, már nagyon késő van, ennem is kell valamit, kicsit pihenni, tévézni, aztán már alig várom, hogy beeshessek az ágyba… nincs nekem időm arra, hogy fél éjszaka célokat meg terveket írogassak.’ Ő az az ember, aki sosem tudja időben befizetni az autója részleteit.”

„A motiváció önmagában nem elegendő. Ha fogsz egy idiótát, és motiválod, mit kapsz? Egy lelkes idiótát.”

Nincsenek megjegyzések: