Google

2007. november 13., kedd

Egy jégtörő példa

Egy családi összejövetelen vagy és a nagynénéd panszkodik:

„Olyan ráncos az arcom, meg hámlik is a bőröm, sokszor úgy néz ki, mintha havazna.

Szeretnél ezen változtatni? Szegezd neki a kérédst egy alkalmas pillanatban.

Ha a válasz IGEN, akkor megcsináltad, csilingel a pénztárgép, beszélhetsz.

Ha a válasz bármilyen formában nem, vagy elkezd hirtelen az időjárásról beszélni, akkor az azt jelenti, hogy NEM érdekli az ajánlatod, jó neki így is.

Megjegyzés: Az emberek ritkán fogják kimondani a nemet. Legtöbbször valami titkos nyelven fogják ezt kifejezni.

Ilyeneket szoktak mondani: „De hát én mindnere allergiás vagyok” mit jelent ez? – NEM érdekel a dolog.

Vagy: „Én szeretem a ráncaimat.” = NEM.

„Nekem nincs ilyesmire pénzem, alig van cigire, sörre, kávéra és lottóra.” = NEM.

Hagyd őt békén és keress más beszélgetőtársat.

Nincsenek megjegyzések: