Google

2008. február 3., vasárnap

Szponzorálás az interneten Tom Big Al Schreiter 5. rész

Üdvözöllek a "Szponzorálás az interneten" 5. leckéjén.

A 4. leckében olyan weboldal elemeket készítettünk, amelyek bizalmat ébresztenek az odalátogatókban, és így megvalósult a "megismerni, megszeretni és megbízni" elv. Ezzel valóban megvalósítottuk azt, hogy a jelöltjeink döntést tudjanak hozni.

Ma egy, másik fajta web oldalt fogunk csinálni. Ez nem jobb, csak más. Csak szeretném, hogy tudd, többféle típusú web oldalt készíthetsz az odalátogatóknak.

A mai weboldal címe :

"Tedd izgatottá látogatódat 4 ajándék termékkel vagy szolgáltatással."

Ismét, fotókban vagy grafikákban gondolkodjunk.

Folyamatosan arra törekszünk, hogy az oda látogatók figyelmét megragadjuk.

Néhány példa:

  • Ha távolsági hívásokat adsz el, akkor felteheted az internetre a régi és az új telefonszámládat. Természetesen az új számládon sokkal kevesebb összeg szerepel.
  • Ha bőrápolási termékekkel foglalkozol, akkor pld. tudsz mutatni egy ráncos és egy sima bőrű képet, illetve pld. egy olyan képet, ahol a járókelők egy széparcú hölgy után fordulnak.
  • Ha fogyókúrás termékekkel foglalkozol, akkor megmutathatod azt a fotódat, amelyiken a nagyobb méretű ruhádban vagy, Vagy csinálhatsz egy fényképet magadról, amint kisebb méretű ruhákat vásárolsz.
  • Ha vitaminokat forgalmazol akkor miért ne lehetne egy olyan fényképet felrakni a weboldaladra, amin te a kamasz gyerekedet éppen megelőzöd futásban.
  • Ha az odalátogatókat az üzletedből keresett sok pénzzel akarod elkápráztatni, akkor csinálj fényképet a családodról, amint épp Disneylandbe pakolja be a kisbuszodat, mely utazást épp a mellékállású üzletedből kapott bonuszból fedezel.

Most te következel.

Mi az a fénykép, vagy grafika, vagy ábra, amit weblapodra téve illusztrálni tudod a terméked vagy szolgáltatásod előnyeit.

Ismétlem, ma csak a fényképek, képek hatására koncentráltunk. A későbbiekben a saját weboldalad további elemeit taglaljuk.

A 6. leckében egy 3. típusú web oldalt ismerünk meg:

Legyen "igazi" élménybeszámolód (testimonial) az új üzlettársaktól.

Néhány nap múlva küldöm a következő, 6. leckét.

-Tom 'Big Al' Schreiter

U.I. Ne feledd, amint kész van a weblapod, arról fogunk tanulni, hogyan tereljünk látogatókat a weblapodra.

Nincsenek megjegyzések: