Google

2008. február 25., hétfő

Könnyítsd meg jelöltednek a döntést

Könnyű-e a jelöltnek meghozni a döntést, hogy csatlakozzon TNI network marketing üzlethez?

Igen, abban az esetben, ha megkönnyíted számára a döntést. Elég megterhelő lehet egy új jelölt számára olyan döntést hozni, ami a cégen, a cégalapítókon, a küldetésen, a termékeken, a bonyolult fizetési rendszeren, és az egész felsővonalas támogatási stratégián alapul.

Mindemellett megkönnyítheted a jelölt döntését, ha elmagyarázod, mennyivel több értelme van csatlakozni az üzletedhez, mint nem csatlakozni.

Hogyan állj hozzá? Egyszerűen alkalmazd az alábbi mini hitvallások egyikét, és mutasd meg a jelöltnek, miért érdemes minél hamarabb csatlakoznia a cégedhez.

Kétféle ember van a földön: Azok, akiket fizetnek azért, hogy vitaminokat szedjenek, és azok, akiket nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Üzletemberek, akik meggazdagodnak, és - azok, akik gazdaggá teszik az üzletembereket. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Azok, akik autóhitel-részletet fizetnek, és - azok, akik nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Azok, akik túl sok jövedelemadót fizetnek, és azok, akik nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Azok, akik minden hónapban találnak egy bónuszcsekket a postaládájukban, és azok, akik nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Azok, akiknek rengeteg energiájuk van, és kicsattannak az egészségtől, és azok, akik nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Kétféle ember van a földön: Azok, akik havonta jelzáloghitelt törlesztenek, és azok, akik nem. Melyik csoporthoz szeretnél tartozni?

Érted a lényeget? Ne nehezítsd a döntésüket, tedd könnyebbé a jelöltek számára, hogy csatlakozzanak az üzletedhez!

(Tom Big Al Schreiter nyomán)

Nincsenek megjegyzések: