Google

2008. február 7., csütörtök

Szponzorálás az interneten Tom Big Al Schreiter 6. rész


Üdvözöllek a "Szponzorálás az interneten" 6. leckéjén.

Az 5. leckében arról tanultunk, hogyan tudjuk weboldalunkon termékünket vagy szolgáltatásunkat érdekessé tenni.

Ma egy, másik fajta web oldalt fogunk csinálni. Ez nem jobb, csak más. Csak szeretném, hogy tudd, többféle típusú web oldalt készíthetsz az odalátogatóknak.

Mai weblap típusunk címe:

„Legyen élő, valós tapasztalat gyűjteményed új üzlettársak sikereiről'.

Most megint gondolkodjunk képekben és ábrákban, mert folyamatosan el akarjuk nyerni a weblapunkra látogatók figyelmét.

Természetesen össze tudnál ollózni tapasztalatokat, de az unalmas. Még akkor is, ha dőlt betűkkel írva teszed ki a weblapodra. Az írás mindig unalmas a gyorsan szörfölőknek.

Itt van két gyors módszer arra, hogyan teheted a tapasztalatokat élővé.

#1. A tapasztalatot ábrákban, vagy táblázat formájában is meg tudod jeleníteni. Ez egyszerű. Oszlopos, fekvő, vagy éppen akár pld. csoki kupacot is, hogy reprezentáld, illusztráld azt, amivel foglalkozol.

Néhány példa:

* Ha táplálék kiegészítőkkel foglalkozol, akkor mutass olyan ábrát, amin alacsony koleszterin szint van feltüntetve.

*Ha kozmetikumokkal foglalkozol, akkor mutass be olyan ábrát, képet, amelyek kevesebb ráncokat mutatnak.

* Ha fogyasztó szerekkel foglalkozol, akkor pld. 5 kg-os krumplis zacskó képével illusztrálhatod, mennyi az 5 kg-os fogyás.

  • Ha azzal az extra jövedelemmel akarod elkápráztatni az odalátogatókat, amit ebből az üzletből lehet megkeresni, rajzolj a lakhelyed térképén egy 150 km-es kört, és írd oda, hogy régebben eddig terjedt ki a vakációs túrád. Következő képen mutass egy hajót, cruise-t, ahol te vagy, és írd oda, hogy most ilyen helyekre mész nyaralni.
  • Az emberek jól reagálnak a képekre és az ábrákra.

#2 tedd fel a weboldaladra annak az embernek a fényképét, aki a tapasztalatot leírja. Ez is könnyű. Egy fénykép egy valós emberről valós tapasztalattal bizalmat gerjeszt. Az emberek szeretnek képeket nézni.

De ne felejtsd el, hogy mit tanultunk az előző leckében.

Ahelyett, hogy egy igazolványképet tennél ki, olyan képet válassz, ami eleven, vagyis, amiben van valami a személyiségedből.

Ha egy ilyen képpel ellátott tapasztalatot olvasnak, akkor az olvasó össze tudja kapcsolni a valós képet azokkal az előnyökkel, amiről a tapasztalatban írt az illető.

Ismétlem, most csak a képre koncentrálunk, a többi leckében fogjuk átvenni a weboldalhoz tartozó többi technikát.

A 7. leckében a személyes weboldal 4. típusát fogjuk tárgyalni, azaz azt, hogyan és miért adja meg az odalátogató az email címét.

Házi feladat:

Fogd meg a digitális fényképezőgépedet és csinálj néhány fényképet azokhoz a témákhoz, amiről a weboldalra kirakott tapasztalataid fognak szólni.

Nemsokára jön a 7. lecke.

Mihelyst kész a weboldalunk, már csak azt kell megtanulnunk, hogyan tereljünk rá látogatókat

-Tom 'Big Al' Schreiter

Nincsenek megjegyzések: