Harmadik  lecke  
Az 1. leckében azt tárgyaltuk, hogy hosszú távú, állandó üzlettársakat akarunk. 
A 2. leckében arra fókuszáltunk, milyen stratégiával tudjuk a weboldalainkra látogatók email címet összegyűjteni későbbi megkeresés céljából. 
A mai, azaz a 3. leckében azt fogjuk megtanulni, a nézelődők MIÉRT is fognak a mi üzletünkhöz csatlakozni. Mert ha nem tudjuk, hogy a jelöltek hogyan és miért jutnak el odáig, hogy hozzánk csatlakozzanak, rossz stratégiát használunk, és nem fog működni a szponzorálás az interneten. 
Itt van pld egy példa a Turbó MLM című könyvemből: 
'Bemutatót osztályozó játék': 
A legtöbb játék kellemes, de ez a játék gazdaggá tehet. 
Szükséged lesz egy ceruzára és arra az elhatározásra, hogy tényleg korrektül játszod a játékot, ugyanis az őszinte válaszaidra van itt szükség. 
Ezután a játék után össze tudod hasonlítani, mi az, amire a jelölteknek szükségük van, és mi az, amit te ajánlasz nekik. 
A profi eladás arról szól, hogy azt nyújtod a jelöltednek, amire neki szüksége van, tehát a bemutatóinkat a jelöltek szemszögéből kel megszervezni és összeállítani. 
Készült egyszer egy felmérés arról, hogy a jelöltek mit szeretnének hallani egy bemutatón. 10 dolgot írtak le, amit aztán sorrendbe is állítottak, vagyis osztályoztak fontossági sorrendben. 
Most azt játsszuk, hogy te vagy a jelölt. 
Állítsd fontossági sorrendbe az alábbi 10 igényt az alapján, mi számodra a legfontosabb tudni ahhoz, hogy csatlakozz egy MLM céghez. 
Tegyél 1-es jelet a legjobban motiváló, 10-est a legkevésbé motiváló tényezők elé, stb. 
Miután megszámoztad, hasonlítsd össze a válaszodat a felmérés eredményével. 
A  bemutatók osztályzása: 
___ Cégről szóló irodalom legyen bemutatva 
___ Marketing Terv és a kereseti lehetőségek 
___ Tréningek, tanulási lehetőségek mennyire adottak 
___ Ki tartotta a bemutatót 
___ Termékismertetés Product line 
___ Cég management tapasztalata 
___ Felsővonali támogatás mennyire erős 
___ Cégről alkotott image 
___Kezdő készlet tartalma 
___ Elsőként indulhasson a környéken 
Kész? 
Hasonlítsuk össze a felmérés eredményével: 
magyarul 
http://onlinemlm.hu/BigAlriportbemutatoosztalyzas.htm
Olvasd el a válaszokat, amit a felmérésben adtak, most. 
Vagy angolul:
http://fortunenow.com/Reports/Ratings.htm
Meglepődtél azon a válaszon, amit a jelöltek adtak? 
Most állunk készen arra , hogy ennek tudatában megcsináljuk azt a stratégiát, amit nem utasítanak vissza. 
Házi feladat 
Ha csak "hobbi" termékforgalmazó vagy, akkor csak arra koncentrálj a következő néhány napban, hogy milyen fontos jó kapcsolatot kiépíteni a jelöltekkel. 
Ha viszont vezető vagy, és többet akarsz tudni arról, hogyan működik az "ismernek, kedvelnek és megbíznak benned" tényezőről, hogy hatékonyan tud használni, akkor  látogass  erre a blogra rendszeresen továbbra is.
 

 
   

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése