Google

2008. január 26., szombat

Szponzorálás az interneten Tom Big Al Schreiter 3. rész

Harmadik lecke Üdvözöllek Big AL "Szponzorálás az interneten" című kurzusának 3. fejezetében!

Az 1. leckében azt tárgyaltuk, hogy hosszú távú, állandó üzlettársakat akarunk.

A 2. leckében arra fókuszáltunk, milyen stratégiával tudjuk a weboldalainkra látogatók email címet összegyűjteni későbbi megkeresés céljából.

A mai, azaz a 3. leckében azt fogjuk megtanulni, a nézelődők MIÉRT is fognak a mi üzletünkhöz csatlakozni. Mert ha nem tudjuk, hogy a jelöltek hogyan és miért jutnak el odáig, hogy hozzánk csatlakozzanak, rossz stratégiát használunk, és nem fog működni a szponzorálás az interneten.

Itt van pld egy példa a Turbó MLM című könyvemből:

'Bemutatót osztályozó játék':

A legtöbb játék kellemes, de ez a játék gazdaggá tehet.

Szükséged lesz egy ceruzára és arra az elhatározásra, hogy tényleg korrektül játszod a játékot, ugyanis az őszinte válaszaidra van itt szükség.

Ezután a játék után össze tudod hasonlítani, mi az, amire a jelölteknek szükségük van, és mi az, amit te ajánlasz nekik.

A profi eladás arról szól, hogy azt nyújtod a jelöltednek, amire neki szüksége van, tehát a bemutatóinkat a jelöltek szemszögéből kel megszervezni és összeállítani.

Készült egyszer egy felmérés arról, hogy a jelöltek mit szeretnének hallani egy bemutatón. 10 dolgot írtak le, amit aztán sorrendbe is állítottak, vagyis osztályoztak fontossági sorrendben.

Most azt játsszuk, hogy te vagy a jelölt.

Állítsd fontossági sorrendbe az alábbi 10 igényt az alapján, mi számodra a legfontosabb tudni ahhoz, hogy csatlakozz egy MLM céghez.

Tegyél 1-es jelet a legjobban motiváló, 10-est a legkevésbé motiváló tényezők elé, stb.

Miután megszámoztad, hasonlítsd össze a válaszodat a felmérés eredményével.

A bemutatók osztályzása:

___ Cégről szóló irodalom legyen bemutatva

___ Marketing Terv és a kereseti lehetőségek

___ Tréningek, tanulási lehetőségek mennyire adottak

___ Ki tartotta a bemutatót

___ Termékismertetés Product line

___ Cég management tapasztalata

___ Felsővonali támogatás mennyire erős

___ Cégről alkotott image

___Kezdő készlet tartalma

___ Elsőként indulhasson a környéken

Kész?

Hasonlítsuk össze a felmérés eredményével:

magyarul

http://onlinemlm.hu/BigAlriportbemutatoosztalyzas.htm

Olvasd el a válaszokat, amit a felmérésben adtak, most.

Vagy angolul:

http://fortunenow.com/Reports/Ratings.htm

Meglepődtél azon a válaszon, amit a jelöltek adtak?

Most állunk készen arra , hogy ennek tudatában megcsináljuk azt a stratégiát, amit nem utasítanak vissza.

Házi feladat

Ha csak "hobbi" termékforgalmazó vagy, akkor csak arra koncentrálj a következő néhány napban, hogy milyen fontos jó kapcsolatot kiépíteni a jelöltekkel.

Ha viszont vezető vagy, és többet akarsz tudni arról, hogyan működik az "ismernek, kedvelnek és megbíznak benned" tényezőről, hogy hatékonyan tud használni, akkor látogass erre a blogra rendszeresen továbbra is.


Nincsenek megjegyzések: