Google

2008. január 20., vasárnap

Szponzorálás az interneten Tom Big Al Schreiter minikurzusa



Tom Big Al Screiter az egyik kedvelt MLM trénerem, több előadásán is ott voltam, és mondhatom nagyon "használható" ötletei vannak. Többek között a "jégtörők" és az "egypesrces bemutató" is az ő műve.

A következő néhány lecke néhány ötletet nyújt az internetes szponzorálás első lépéseihez. Ezek az ötletek akkor érnek valamit, ha használod is őket, használd hát őket sikerrel.

Első lecke: Képzeld el, hogy te egy jelölt vagy, és egy szép napon, amikor kinyitod az email fiókodat, találsz egy levelet, amiben egy meghívást kapsz egy üzletre. Az email rendezett, tetszik az ajánlat és csatlakozol az új lehetőséghez.

Miután csatlakoztál, kapsz még egy e-mailt egy új lehetőségről, ami még jobb, mint az előző, és elhatározod, hogy csatlakozol.

Két héttel később megint kapsz egy e-mailt, de ez már nemcsak egy jó lehetőségről szól, hanem szép színes képek is vannak benne, ami nagyon felbuzdít téged. Belépsz.

Később, egy brilliánsan megírt e-mailt kapsz, amiben nemcsak egy jó lehetőség és színes kép van, hanem egy szépen összeállított weboldal is. Ide is belépsz, mert ez aztán tényleg jobban néz ki, mint bármi más.

Érted a tendenciát? Mindegy, mennyire jó egy email kampány, mindig lesz egy még jobb. Az interneten való szponzorálás első titka tehát a következő:

'Nem az számít, hogyan veszed fel először a kapcsolatot a jelölttel, hanem az, mit csinálsz AZUTÁN.'

Vannak olyan szakemberek, akik azt vallják, hogy az első dolgod az interneten keresztül elért jelöltet azonnal "SZEDD LE" a netről. Vagyis, telefonálj neki, találkozz vele személyesen, vagy küldj neki írott anyagot.

Valamiféle kapcsolatot, köteléket építs ki az új jelölteddel. Gyorsan határold el magad a reklám harctól, ezért speciális személyes kapcsolatot alakíts ki a jelölttel.

Olyan szorosra építsd az új üzlettárssal a kapcsolatot, hogy ne hasson rá semmiféle állandó e-mailben érkező meghívás.

Látod, nem az számít, mennyi üzlettársat szponzorálsz, hanem hogy mennyit TARTASZ MEG, az ami igazából számít. Itt most nem beszéljük meg, milyen összetartási technikák vannak. Erről egy másik kurzuson tanítottam.

Azonban, az nagyon fontos, hogy köteléket építs az új üzlettársaddal az interneten kívül. Nem akarsz azon vezetők közé tartozni, akik felépítenek egy szervezetet, aztán elpocsékolják az embereket és egy új programba kezdenek.

Mi egy állandó alsóvonalat akarunk egy állandó passzív jövedelemmel. Most, hogy megértettük, hogy kapcsolatot kell építeni és meg kell tartani az üzlettársainkkal, biztosan tudni akarod, először is hogyan szponzorálj az interneten. Ugye?

A 2. leckében lesz szó arról, hogyan szponzoráljunk nemek nélkül. Most, azt szeretném, ha elgondolkodnál a következőkön:

Mit vagy hajlandó megtenni annak érdekében, hogy kapcsolatot építs ki az interneten szponzorált üzlettársaddal?

Hajlandó vagy személyes üdvözletet küldeni e-mailben?
Hajlandó vagy felhívni?
Hajlandó vagy képeslapot, vagy levelet küldeni?
Hajlandó vagy hírlevelet, vagy aktuális híreket kiküldeni nekik?

Javaslom, az elkövetkező néhány napban gondolkozz el azon, hogyan építenél ki kapcsolatot és köteléket az új üzlettársaddal.

Nincsenek megjegyzések: