Második lecke
Második lecke.
Az első leckében megbeszéltük, hogy hosszú időre szóló, állandó üzlettársakat akarunk.
Ahhoz, hogy ilyen üzlettársaim legyenek,
- Folyamatosan keresem a minősített jelölteket
- Kapcsolatot építek ki, ezekkel a jelöltekkel
- Bemutatom nekik a szolgáltatásomat, termékemet vagy lehetőséget egy weboldalon, e-mailben vagy személyes találkozás alkalmával
Hol is kezdjük?
A legelső cél ebben a jelölt toborzó folyamatban, hogy MEGKAPJAM a jelöltek email címeit.
Ha csak a web oldalt küldöm el neki, ahol a termékeinkből tud vásárolni- és ha AZONNAL nem csatlakozik, SOHA SEM FOG ODA VISSZAMENNI. Ami ebben a legrosszabb, nem tudunk vele újból kapcsolatot teremteni.
Nagyon kevés ember csatlakozik az üzlethez a legelső alkalommal.
Tehát, meg kell találni a módját, hogyan kapjuk meg jelöltünk email címét- azért, hogy tudjunk utókövetést csinálni jelöltünknél és kapcsolatot tudjunk vele kiépíteni.
A weboldalunk elsődleges célja nem az, hogy eladjunk a jelöltnek, hanem, hogy begyűjtsük az email címét.
Azt akarjuk, hogy a jelöltek bekerüljenek az email listánkba, ezáltal engedélyt adnak további tájékoztatásra üzleti lehetőségünkről. Fellelkesült, minősített és "önként jelentkező" jelölteket akarunk.
Vagy így is mondhatnánk:
"Nem az, az elsődleges célunk, hogy idegeneknek eladjunk, hanem hogy jelölteket kreáljunk."
Minden marketing erőfeszítésünk arra irányul, hogy összeszedjük jelöltjeink email címeit. Ez azt jelenti, hogy a weboldaladnak vagy blogodnak olyannak kell lenni, ami összegyűjti a jelöltek email címeit.
Pld. használhatsz:
- Jutalmat
- Ajándékot
- Több információra ajánlatot
- Más egyéb anyagot, mintát
Ahhoz hogy megadják e-mail címüket
Tehát, hogyan gyűjtöd illetve tartod számon ezeket a címeket?
Könnyen. Van egy úgynevezett "autoresponder", (automata válaszoló).
Az automata válaszoló rendszerek nem drágák, és segítenek rendben tartani az email listádat, valamint automatikusan elküldik az üzeneteidet a jelölteknek.
Az autoresponderben előre előkészítheted az üzeneteket vagy leveleket. Pld. én egy jelölt vagyok, és feliratkozom a te email listádra.
A te autorespondered azonnal kiküld nekem:
- üdvözlő levelet
- Egy termékleírást az ajánlataidból, két nap múlva
- egy vásárló terméktapasztalatát 4 nap múlva
- Egy üzletet, hogy fel fogsz hívni ezzel kapcsolatban, 5 nap múlva. Stb.
Te írod be az elküldendő üzeneteket az autoresponderbe, ezzel egy kicsit el kell bíbelődni, de egyszer megcsinálod és kész.
Néhány nap múlva jön a következő tanítás arról, miért csatlakoznak az üzletedhez. Ha ezt nem tudjuk, akkor lehet, hogy rossz stratégiát választunk. Ennek megfelelően, milyen weboldal tartalmat tervezzünk, ami nemcsak odavonzza a jelölteket hanem már szinte el is adja az üzletet, vagy terméket. Ezzel a jó stratégiával megtervezett weboldalunk már előkészített jelöltek e-mailjeit gyűjti össze.
(Big Al rendszeres, ingyenes üzeneteire itt jelentkezhetsz: http://www.fortunenow.com/ természetesen angol nyelvűek)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése