Google

2008. január 23., szerda

Szponzorálás az interneten Tom Big Al Schreiter 2.rész



Második lecke

Egy sikeres MLM kurzus után készült vele az előző kép, egy éjjeli, dunai hajókázáson voltunk együtt. A fárasztó napja után (hisz ő volt az egyik előadó) mindenkivel szívesen pózolt, fáradhatatlanul.

Tudod milyen Pest éjjel, hajóról? Nem? Ilyen!

Második lecke.
Az első leckében megbeszéltük, hogy hosszú időre szóló, állandó üzlettársakat akarunk.

Ahhoz, hogy ilyen üzlettársaim legyenek,

  • Folyamatosan keresem a minősített jelölteket
  • Kapcsolatot építek ki, ezekkel a jelöltekkel
  • Bemutatom nekik a szolgáltatásomat, termékemet vagy lehetőséget egy weboldalon, e-mailben vagy személyes találkozás alkalmával

Hol is kezdjük?

A legelső cél ebben a jelölt toborzó folyamatban, hogy MEGKAPJAM a jelöltek email címeit.

Ha csak a web oldalt küldöm el neki, ahol a termékeinkből tud vásárolni- és ha AZONNAL nem csatlakozik, SOHA SEM FOG ODA VISSZAMENNI. Ami ebben a legrosszabb, nem tudunk vele újból kapcsolatot teremteni.

Nagyon kevés ember csatlakozik az üzlethez a legelső alkalommal.

Tehát, meg kell találni a módját, hogyan kapjuk meg jelöltünk email címét- azért, hogy tudjunk utókövetést csinálni jelöltünknél és kapcsolatot tudjunk vele kiépíteni.

A weboldalunk elsődleges célja nem az, hogy eladjunk a jelöltnek, hanem, hogy begyűjtsük az email címét.

Azt akarjuk, hogy a jelöltek bekerüljenek az email listánkba, ezáltal engedélyt adnak további tájékoztatásra üzleti lehetőségünkről. Fellelkesült, minősített és "önként jelentkező" jelölteket akarunk.

Vagy így is mondhatnánk:

"Nem az, az elsődleges célunk, hogy idegeneknek eladjunk, hanem hogy jelölteket kreáljunk."

Minden marketing erőfeszítésünk arra irányul, hogy összeszedjük jelöltjeink email címeit. Ez azt jelenti, hogy a weboldaladnak vagy blogodnak olyannak kell lenni, ami összegyűjti a jelöltek email címeit.

Pld. használhatsz:

        • Jutalmat
        • Ajándékot
        • Több információra ajánlatot
        • Más egyéb anyagot, mintát

Ahhoz hogy megadják e-mail címüket

Minden e-mail üzeneteddel arra törekszel, hogy a jelöltjeid feliratkozzanak az e-mail listádra, vagy elmenjenek arra a weboldaladra, blogodra, ahol feliratkozhatnak.

Tehát, hogyan gyűjtöd illetve tartod számon ezeket a címeket?

Könnyen. Van egy úgynevezett "autoresponder", (automata válaszoló).

Az automata válaszoló rendszerek nem drágák, és segítenek rendben tartani az email listádat, valamint automatikusan elküldik az üzeneteidet a jelölteknek.

Az autoresponderben előre előkészítheted az üzeneteket vagy leveleket. Pld. én egy jelölt vagyok, és feliratkozom a te email listádra.

A te autorespondered azonnal kiküld nekem:

  1. üdvözlő levelet
  2. Egy termékleírást az ajánlataidból, két nap múlva
  3. egy vásárló terméktapasztalatát 4 nap múlva
  4. Egy üzletet, hogy fel fogsz hívni ezzel kapcsolatban, 5 nap múlva. Stb.

Te írod be az elküldendő üzeneteket az autoresponderbe, ezzel egy kicsit el kell bíbelődni, de egyszer megcsinálod és kész.

Néhány nap múlva jön a következő tanítás arról, miért csatlakoznak az üzletedhez. Ha ezt nem tudjuk, akkor lehet, hogy rossz stratégiát választunk. Ennek megfelelően, milyen weboldal tartalmat tervezzünk, ami nemcsak odavonzza a jelölteket hanem már szinte el is adja az üzletet, vagy terméket. Ezzel a jó stratégiával megtervezett weboldalunk már előkészített jelöltek e-mailjeit gyűjti össze.

(Big Al rendszeres, ingyenes üzeneteire itt jelentkezhetsz: http://www.fortunenow.com/ természetesen angol nyelvűek)

Nincsenek megjegyzések: