16. Ne vesztegesd az idődet szkeptikus és motiválatlan emberekkel. Ők NEM lesznek sikeresek az üzletedben és semmilyen más igyekezetben. Ők nem birtokolják a győztesek kvalitásait (ide tartoznak a “hintaszék tanácsadók” akik csak beszélnek, beszélnek, úgy néznek ki mint aki tudja mindenre a választ, de soha sem tesznek semmit)
17. Mindig pótold azokat az embereket a szervezetedben, akik nem lettek sikeresek.
18. Ne nyüszíts és panaszkodj állandóan a felsővonaladnak, vagy a cégednek. Légy tudatában annak, hogy akire leginkább számíthatsz az saját magad – és senki más. Ismerd fel azt is, hogy ha látsz egy problémát, az esetek 90%-ban vannak olyan tényezők, melyektől nincs tudomásod. Ne siesd el a következtetéseket. Ha van egy problémád, mutasd be egy tömör levélben, mint pozitív építőjellegű kritikát. Kínálj fel megoldásokat amennyiben lehetséges. Ez a hozzáállás nem csak, hogy jobb eredményeket fog hozni, hanem ily módon építeni fogod a viszonyodat a felsővonaladdal/cégeddel, ahelyett hogy marcangolnád azt.
19. Ne tegyél meg olyan dolgokat a disztribútoraidnak, melyeket ők maguk is meg tudnak tenni – vagy “bénákat” fogsz gyártani. MINDENT MEGTESZEK ÉRTED – DE SEMMIT SEM HELYETTED!
20. ÖSSZPONTOSÍTS! Nem válhatsz sikeressé a network marketingben, ha megpróbálsz egyszerre sok dolgot csinálni. Tudunk olyan emberekről, akik több mint 30 üzletben vannak benne. Sikertelenségre vannak ítélve.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése